niedziela, 26 lutego 2012

Metamorfoza Gusion

Stylizacja przed jest piękna, uwielbiam ją.. Mówiłam Ci nie raz, że ty cudowne robisz stylizacje..Ale ta jakoś mi tak utkwiła w pamięci.. Podoba mi się to, że wszystkie części ciała tak ładnie ustawiłaś a włosy tak podkreśliły twoją twarz.. 

Ocena średnia to; 10/10

Stylizacja po, mi wyszła genialnie.. Strasznie mi się podoba!:) i myślę, że tobie też.. Nie dałam szminki bo nie pasuje zbytnio kolor jasno-jasno-brązowy.. A kolor włosów pasuje do koloru pudru i do koloru oczu.. Myślę, że Ci się podoba.. 

2 komentarze:

  1. Skądś znam tą twarz... gdy jeszcze byłam na kurczy to miałam porażająco podobną, lol. Albo po prostu mi się wydaje i byłam strasznie przeciętna. Co do metamorfozy to kolor włosów mi się nie podoba i fryzura jest umieszczona za wysoko. Reszta na plus, no chyba, że te brwi i odrobinę krzywo zaznaczone policzki.

    OdpowiedzUsuń